Announcement

Collapse
No announcement yet.

Teknik Mengesan Kamera di Bilik Hotel

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teknik Mengesan Kamera di Bilik Hotel

    Hi semua..selamat hari raya..ni abang nak bagi tips best..kt bilik hotel ade banyak kamera tau..
    Berhati-hati bila memilih penginapan sewaktu anda travel. Sedang anda sakan bercuti, ada mata-mata yang memerhati dalam bilik anda yang anda inap. Tanpa anda sedari, video kunyit, cengkih, halia, lengkuas dan bunga lawang sudah tular di media sosial! Berikut kami senaraikan 5 teknik mengenal pasti kamera tersembunyi sebaik sahaja anda melangkah masuk ke hotel atau penginapan…

  • #2
    Thank you for the tips

    Comment


    • #3
      Terima kasih bagi tips, sgt berguna

      Comment


      • #4
        Same2..kadang kite tak sedar kan

        Comment


        • #5
          ayiyooo nak sewa hotel pun ragu2 skang..rasa tak selesa pulak

          Comment


          • #6
            apa motif nya pun nak buh kamera huhuhu

            Comment


            • #7
              sangat senang sekarang, macam-macam gadget ada sekarang boleh beli n murah pulak tu. doa la bnyak2.

              Comment

              Working...
              X