Announcement

Collapse
No announcement yet.

Facebook down

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • konarbaring
    started a topic Facebook down

    Facebook down

    Heboh kata fb dan seluruh platform down harini termasuk insta, whatsapp, messeger.

    dah 2x kali jadi dah ni.

    harap-harap takda yg tercedera ke apa ;p
    Just as the US was waking up to a lovely Sunday, Facebook was sadly tackling yet another massive outage -- its second one within a month. According to downdetec...

  • konarbaring
    replied
    Originally posted by BeruangKutub View Post
    haha .... bayangkan semua down ...semau xtau nak wat apa ....kena hantar surat balik la ...kad raya lama tak nampak dah ni
    kad raya dah pupus,.....takde dah nak gntung kad raya kt ranting pokok

    Leave a comment:


  • BeruangKutub
    replied
    haha .... bayangkan semua down ...semau xtau nak wat apa ....kena hantar surat balik la ...kad raya lama tak nampak dah ni

    Leave a comment:


  • konarbaring
    replied
    Originally posted by imrankhalid View Post
    Dulu tak dak semua2 ni..tak kecoh pun kan..la la bila tak dak, macam tak hidup rasenya..kelakar kan kita ni
    heheh...dah jadi keperluan sekarang.

    Leave a comment:


  • imrankhalid
    replied
    Dulu tak dak semua2 ni..tak kecoh pun kan..la la bila tak dak, macam tak hidup rasenya..kelakar kan kita ni

    Leave a comment:

Working...
X