Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips melancong dengan anak kecil

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips melancong dengan anak kecil

    Melancong dengan anak-anak tidak lah sesusah mane asalkan kita pandai tackle anak-nak kite. Benda paling mudah untuk mengumpan supaya duduk diam ialah bagi gadget, mainan kesukaan mahupun makanan.

    Pengalaman sendiri kalau setakat 2 jam, ok aje..melebihi 3 jam boleh bikin pusing kalau keperluan mereka tidak terpenuhi..maybe tips ini boleh membantu..
    Teringin untuk pergi melancong tetapi anak kecil anda membuatkan anda berfikir dua kali? Jangan risau. Ia tidak sesukar yang anda sangka. Jom tengok tips melancong dengan anak kecil yang kami kongsikan di sini!

  • #2
    Hmm tapi nanit anak-anak tak addicted ke dengan gadget je? Tapi tula...mmg kalu dah dpt gadget diam la bdk2 ni kan

    Comment

    Working...
    X