Announcement

Collapse
No announcement yet.

Larangan Merokok bermula 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Larangan Merokok bermula 2019

    Dah sahih dari KKM..
    KEMENTERIAN Kesihatan (KKM) akan mengeluarkan arahan larangan merokok di semua restoran dan premis makanan di negara ini berkuat kuasa 1 Januari 2019.

  • #2
    bagus lah, saya dah berhenti 10 tahun.

    Comment


    • #3
      Alhamdulillah..lega dapat makan tanpa bau asap

      Comment


      • #4
        Kena buat bilik merokok banyak banyak .... bagi perokok je yg hidu asap rokok ..

        Comment


        • #5
          Asap tu boleh melekat pada baju tau..itu yang lebih bahaya..

          Comment


          • #6
            harap-harap boleh insaf & lebih sensitif di kedai makan.terutama bila ada kanak-kanak.

            Comment


            • #7
              Walau dah keluar notis pun..masih ade ramai lagi yang merokok di tempat awam..agaknya memang nak tgu tarikh 1.1.2019 baru nak patuh.

              Comment


              • #8
                rokok je, vape n shisha tak termasuk dlm larangan tu...apesal la tak sekalikan. Kalau nk makan ngn anak2, kena wap vape kat anak2, mmg rasa nak statlit je

                Comment


                • #9
                  Nasib baik tak merokok

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by konarbaring View Post
                    rokok je, vape n shisha tak termasuk dlm larangan tu...apesal la tak sekalikan. Kalau nk makan ngn anak2, kena wap vape kat anak2, mmg rasa nak statlit je
                    Rasanya sekali..cer cek semula

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cocoberry View Post

                      Rasanya sekali..cer cek semula
                      mmg belum sekali, depa baru nk masukkan sekali.

                      Comment


                      • #12
                        Vape tu bukan kategori rokok elektrik ke ?

                        Comment

                        Working...
                        X