Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sky Mirror Kuala Selangor

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sky Mirror Kuala Selangor

    Memang nampak mengujakan tau
    Destinasi yang perlu diterokai "Sky Mirror" Kuala Selangor. Aku dah pergi, memang best dan berbeza dari percutian biasa. Melawat tempat-tempat menarik...

  • #2
    wow ...cool giler tempat ni ..pernah dengar tapi takde pulak tergerak hati nak pergi ...musim raya ni bleh la kot ....bosan gi makan dan beraya ...jalan jalan sikit ....hopefully tak crowded sangat ...

    Cuma masa yang sesuai tu pagi ke tengahari ke petang ?>

    Comment


    • #3
      kuala selangor tu....bagus utk divert traffic dari pusat bandar....sure need to check it out

      Comment


      • #4
        bukan Kuala Selangor dah ada hiway ke?

        Comment


        • #5
          Ade hiway dah kan..rasenya cm antara 11-3..tak de pulak ditulis pukul bape kan

          Comment


          • #6
            Cantiknye tempat ni...nak pegi lah..lepas anak habis exam tahun ni..jalan g sini la

            Comment


            • #7
              Originally posted by mykancilLtoS View Post
              Ade hiway dah kan..rasenya cm antara 11-3..tak de pulak ditulis pukul bape kan

              Tak panjang ..dari Hutan Melintang ke Teluk Intan je rasanya dalam 23KM

              Comment


              • #8
                menarik juga ni, ada idea sikit bila turun kl

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jetter View Post
                  menarik juga ni, ada idea sikit bila turun kl
                  wow...ada rupanya mcm ni

                  Comment

                  Working...
                  X