Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nilai 3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • konarbaring
    started a topic Nilai 3

    Nilai 3

    Ada apa yang menarik kt nilai 3 time cuti-cuti ni? Lama dah tak kesana, katanya tak lama lagi nak jadi bandaraya.

  • konarbaring
    replied
    Originally posted by KucingKelabu View Post

    Harga betul ke murah ke sama je mcm tempat lain ?
    ntahla...murah la kot, dulu-dulu mmg port membeli belah mak2 tu..hehe

    Leave a comment:


  • KucingKelabu
    replied
    Originally posted by konarbaring View Post
    Ada apa yang menarik kt nilai 3 time cuti-cuti ni? Lama dah tak kesana, katanya tak lama lagi nak jadi bandaraya.
    Harga betul ke murah ke sama je mcm tempat lain ?

    Leave a comment:


  • imrankhalid
    replied
    Baru minggu lepas mak aku pergi beli perabot jati..6 tahun dulu..beli barang hiasan rumah..pilih kain langsir, lepas sejam terus jadi langsir..hahaha

    Leave a comment:


  • konarbaring
    replied
    Originally posted by chempedak View Post
    dulu rajin pergi beli toto kat situ
    bli toto, bli barang2 hantaran

    Leave a comment:


  • chempedak
    replied
    dulu rajin pergi beli toto kat situ

    Leave a comment:

Working...
X