Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nilai 3

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nilai 3

    Ada apa yang menarik kt nilai 3 time cuti-cuti ni? Lama dah tak kesana, katanya tak lama lagi nak jadi bandaraya.

  • #2
    dulu rajin pergi beli toto kat situ

    Comment


    • #3
      Originally posted by chempedak View Post
      dulu rajin pergi beli toto kat situ
      bli toto, bli barang2 hantaran

      Comment


      • #4
        Baru minggu lepas mak aku pergi beli perabot jati..6 tahun dulu..beli barang hiasan rumah..pilih kain langsir, lepas sejam terus jadi langsir..hahaha

        Comment


        • #5
          Originally posted by konarbaring View Post
          Ada apa yang menarik kt nilai 3 time cuti-cuti ni? Lama dah tak kesana, katanya tak lama lagi nak jadi bandaraya.
          Harga betul ke murah ke sama je mcm tempat lain ?

          Comment


          • #6
            Originally posted by KucingKelabu View Post

            Harga betul ke murah ke sama je mcm tempat lain ?
            ntahla...murah la kot, dulu-dulu mmg port membeli belah mak2 tu..hehe

            Comment

            Working...
            X