Announcement

Collapse
No announcement yet.

Panggung wayang di KB

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Panggung wayang di KB

    Salam u ols

    Saya nak ke KB dan plan cari panggung wayang..konon nak tengok cite captain marvels..since tak sempat tengok lagi sebab asyik outstation je..so bile google..rupe nye di KB memang tak dak cinema..

    So respect Kelantan.
    Kerajaan Pas Kelantan tidak berhasrat membuka panggung wayang di negeri ini bagi mengelakkan berlaku masalah sosial.

  • #2
    Sama macam negeri Perlis tiada panggung wayang. kalau nak tengok kena pergi Jitra atau Alor Setar

    Comment


    • #3
      2 negeri la ye yang takde panggung wayang..bagus kan macam ni

      Comment

      Working...
      X