Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beras Thailand Danok@Sadao

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KucingKelabu
    started a topic Beras Thailand Danok@Sadao

    Beras Thailand Danok@Sadao

    Hai Geng Perlis. Nak tanya, boleh dapat ke beras ni dekat Perlis?

    Member beli dulu kat Danok, sedap katanya. Perlis sebelah je, rasa-rasa ada tak kat Perlis?

  • konarbaring
    replied
    hati2....danok penah ada rekod kena bom....so jgn tak pasal2 pulak nanti

    Leave a comment:


  • radhiahjalal
    replied
    Banyak benda lain kat Danok tu ye..ahahahhaha

    Leave a comment:


  • KucingKelabu
    replied
    Originally posted by konarbaring View Post

    gi danok cari daging bakar takpe....jgn carik benda lain :P

    Leave a comment:


  • konarbaring
    replied
    Originally posted by KucingKelabu View Post
    Kena gi danok jugak la gamaknya ... sambil layan daging bakaq
    gi danok cari daging bakar takpe....jgn carik benda lain :P

    Leave a comment:


  • KucingKelabu
    replied
    Kena gi danok jugak la gamaknya ... sambil layan daging bakaq

    Leave a comment:


  • chempedak
    replied
    pulut susu lagi terangkat, kena dengan durian atau mangga..fuh..fuh..

    Leave a comment:


  • mykancilLtoS
    replied
    Padang besar dah tak nampak plastik bungkus nya..kedai runcit siam macam kat jejawi tu adalah..Kg Banat kot namanya

    Leave a comment:


  • konarbaring
    replied
    Originally posted by KucingKelabu View Post

    Kat mana ye kedai runcit siam ...beras bukan barang terkawal ke ? boleh ke bawak masuk untuk perniagaan ?
    Kalau boleh napa supermarket besar x bawak masuk ye ...
    padang besar banyak.kira kilo biasanya

    Leave a comment:


  • KucingKelabu
    replied
    Originally posted by backpacker View Post
    banyak je jual kat kedai runcit siam,
    Kat mana ye kedai runcit siam ...beras bukan barang terkawal ke ? boleh ke bawak masuk untuk perniagaan ?
    Kalau boleh napa supermarket besar x bawak masuk ye ...

    Leave a comment:


  • konarbaring
    replied
    bahaya beras siam ni.

    tak boleh makan 1 pinggan,

    nnti nak lagi.....heheh....serius.

    Leave a comment:


  • backpacker
    replied
    banyak je jual kat kedai runcit siam,

    Leave a comment:

Working...
X