Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beras Thailand Danok@Sadao

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Beras Thailand Danok@Sadao

    Hai Geng Perlis. Nak tanya, boleh dapat ke beras ni dekat Perlis?

    Member beli dulu kat Danok, sedap katanya. Perlis sebelah je, rasa-rasa ada tak kat Perlis?

  • #2
    banyak je jual kat kedai runcit siam,

    Comment


    • #3
      bahaya beras siam ni.

      tak boleh makan 1 pinggan,

      nnti nak lagi.....heheh....serius.

      Comment


      • #4
        Originally posted by backpacker View Post
        banyak je jual kat kedai runcit siam,
        Kat mana ye kedai runcit siam ...beras bukan barang terkawal ke ? boleh ke bawak masuk untuk perniagaan ?
        Kalau boleh napa supermarket besar x bawak masuk ye ...

        Comment


        • #5
          Originally posted by KucingKelabu View Post

          Kat mana ye kedai runcit siam ...beras bukan barang terkawal ke ? boleh ke bawak masuk untuk perniagaan ?
          Kalau boleh napa supermarket besar x bawak masuk ye ...
          padang besar banyak.kira kilo biasanya

          Comment


          • #6
            Padang besar dah tak nampak plastik bungkus nya..kedai runcit siam macam kat jejawi tu adalah..Kg Banat kot namanya

            Comment


            • #7
              pulut susu lagi terangkat, kena dengan durian atau mangga..fuh..fuh..

              Comment


              • #8
                Kena gi danok jugak la gamaknya ... sambil layan daging bakaq

                Comment


                • #9
                  Originally posted by KucingKelabu View Post
                  Kena gi danok jugak la gamaknya ... sambil layan daging bakaq
                  gi danok cari daging bakar takpe....jgn carik benda lain :P

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by konarbaring View Post

                    gi danok cari daging bakar takpe....jgn carik benda lain :P

                    Comment


                    • #11
                      Banyak benda lain kat Danok tu ye..ahahahhaha

                      Comment


                      • #12
                        hati2....danok penah ada rekod kena bom....so jgn tak pasal2 pulak nanti

                        Comment

                        Working...
                        X